Kontynuacja „We The North”, czerń co raz bliższa Raptors

Mefju A,10 września, 2014

Po sukcesie kampanii reklamowej „We The North” hasło to stało się niejako nowym logiem Toronto Raptors. Nie można było z niego nie skorzystać również w nowym designie parkietu drużyny na sezon 2014/15. Dinozaury cały czas, krok za krokiem, przygotowują nas do rebrandingu, który planowany jest na 2016 rok, przy okazji All Star Weekend.

Parkiet Toronto Raptors na sezon 2014/15

Od początku istnienia organizacji wygląd parkietu zmienił się kilkakrotnie. Magia internetu pozwoliła mi na przedstawienie skromnej, być może niestety niepełnej historii. Uprzedzam, że mogły wkraść mi się tu błędy. W tamtych czasach nawet nie wiedziałem o istnieniu ligi NBA, mimo że miałem naklejki z Bravo Sport :D.

Toronto Raptors 1998

Lata 1998+

Toronto Raptors 2003

Lata 2003+

Toronto Raptors 2005

Lata 2005+

Do pozostałych zmian należy wliczyć mało znaczące poprawki, takie jak np. inny kolor loga.

Z miłości do koszykówki:
Mefju A
10 września, 2014